آرامیس مشاور




بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی برگزار می شود. مطلب ویژه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نوشته شده توسط  | منتشرشده در: عمومی

بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی هم زمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می شود.

بیستمین دروه کتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با حمایت ستاد برگزاری هفته کتاب ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت ورزش و جوانان ، سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان کشور، سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی و معاونت گردشگری برگزار می شود.
جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود؛ در بخش اصلی، آثار دانشجویان کلیه رشته ها شامل علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی ، و در بخش ویژه، آثار منتشر شده با موضوعات حماسه سیاسی ، اقتصادی به مناسبت نامگذاری سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری، قرآن و علوم، اشتغال و کارآفرینی و گردشگری داوری می شود. داوری این دوره در حال انجام است و در روزهای آینده به پایان می رسد.
در این دوره 405 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این میان، در گروه علوم پزشکی 61، فنی و مهندسی 59، علوم کشاورزی و منابع طبیعی 19، علوم پایه 27، فلسفه و دین 25، علوم سیاسی9، حقوق 15، اقتصاد 1، علوم اجتماعی 20، مدیریت26، روان شناسی 40، تاریخ و جغرافیا 16، زبان و ادبیات فارسی 34، تربیت بدنی 11 و هنر و معماری 23 کتاب داوری می شود.
همچنین در بخش ویژه این رویداد، 9 کتاب در حوزه علوم قرآنی، 1 کتاب گردشگری ، 6 کتاب کارآفرینی و 3 کتاب با محوریت شعار امسال به دبیرخانه رسید.
جشنواره سال کتاب دانشجویی، هر سال با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان، با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه های جدید برگزار می شود. بیستمین دوره این رویداد ساعت 9 تا 12 روز 28 آبان در تالار پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.
بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 25 ابان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.


منبع: پیک سنجش 13/08/92

بازدید 2330 بار
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 15 آبان 1392 ساعت 07:55

نظر دادن

جهت ارتباط بعدی با شما، خواهشمند است ایمیل صحیح وارد نمایید.
کلیه اطلاعات شما نزد ما محرمانه خواهد بود.
لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید.